Marija & Adrian- novi projekt

Dragi svi, pozivam vas na novu Facebook stranicu koju sam otvorila, a zove se Marija & Adrian. Nastala je kao posljedica ovog bloga na kojem mjesecima pišem o našoj ljubavi. Od kratkog teksta o našim zarukama, preko bloga, pa do vlastitih kolumni i toga da mi ljudi svakodnevno govore kako smo im inspiracija.

Još ne znam točno hoće li na stranici biti samo naših slika, inspirativnih tekstova s bloga ili zabavnih videa, citata i svakakvih stvari iz našeg života. Ali, znam da mi je došla ideja koja me danima ne pušta i da sam trebala otvoriti takvu stranicu. Mislim da će ovo biti drugačije od svega što ste vidjeli. Bilo bi mi drago da nas pratite, s vremenom će tamo biti svega (uklkučujući Youtube videiće), pa vam svima ostavljam link (i jednu našu slatku ljetnu slikicu):

https://www.facebook.com/marijaiadrian/?fref=ts

13995421_10209647909252824_7762125661252316054_o

Love you,

Marija

Jedna misao o “Marija & Adrian- novi projekt

Komentiraj